اخبار و مقالات
۰۶
اردیبهشت
اصول طراحی و نکات کاربردی اتاق کنفرانس
در محیط های اداری داشتن یک اتاق کنفرانس میتواند تاثیر بهسزایی در ارتباطات بین مدیران و پرسنل جهت ...
۰۵
اسفند
ارگونومی در محیط کار
اغلب محیط های اداری با تمام تفاوتهایی که با یکدیگر دارند دستکم در یک مورد با هم به اشتراک رسیدهاند آن چیزی نیست جز ارگونومی نبودن صندلی ها و میزها و ایجاد خستگی.
خستگی در محیط کار معمولاً از نشستنهای طولانی مدت بر روی صندلیهای غیراستاندارد و قرار گرفتن در پشت میزهایی با ارتفاع نامناسب ناشی میشود.
این موضوع سبب شده تا در چند دهه گذشته مفهومی به نام ارگونومی در محیط کار به وجود بیاید. مفهوم ارگونومی باعث شد که طراحی مبلمان اداری شکلی نو به خود بگیرد.
۰۵
اسفند
صندلی اپن برای آشپزخانه های مدرن
صندلی اُپن برای آشپزخانه های مدرن
امروزه نحوهی چیدمان صندلی اپن در آشپزخانههای مدرن از اهمیت بسیا...
۰۵
اسفند
چگونه یک صندلی بار انتخاب کنیم؟
چگونه یک صندلی بار انتخاب کنیم؟
همیشه یکی از دغدغههای ما خرید دکوراسیون آشپزخانه و بار است.
اگر...
۰۵
اسفند
ایده طراحی برای محیط اداری
ایده طراحی برای محیط اداری
در طراحی دکوراسیون اداری احتیاج به تخصص و مهارت حرفه ای است. محیط اداری ...
۰۵
اسفند
میز مدیریت مهم ترین عنصر اتاق مدیریت
استانداد هایی برای میز مدیریت و مبلمان اداری تعریف شده است . بهتر است در زمان خرید این وسایل...
۳۰
بهمن
ویژگی های صندلی مدیریت در مبلمان اداری
انواع صندلی مدیریت در مبلمان اداری مدیران صنعت، برای کارکرد با زمان طولانی طراحی شده است. قابل تنظ...
۳۰
بهمن
همه چیز درباره میز مدیریت
در اتاق مدیریت باید از وسایل و تجهیزات به روز و کامل استفاده نمائیم. به دلیل برگزاری جلسات مهم در ...
۳۰
بهمن
طراحی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت
علاوه بر رفتار مدیرعامل دکوراسیون محیط، مبلمان و چیدمان اکسسوری هاست که بر مشتری و مخاطبان تاثیرگذ...