کمد فلزی مناسب ادارات و شرکت‌‌ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

کمدهای فلزی در ادارات و شرکت‌ها نقشی مهم و اساسی دارند.

مرتب کردن پرونده، زونکن‌ و کاغذهایی که به نظر می‌رسد بی استفاده هستند.

همینطور پرونده‌ها و سندهای مهمی که باید در جای مطمئن نگهداری

شود تا در زمان مهم با توجه به مکان آن‌ها راحت‌تر بتوان به

آن‌ها دسترسی پیدا کرد.
در این مقاله سعی داریم توضیحاتی در مورد کمدهای فلزی ،

فایل‌های چوبی و از این دست ، به مواردی اشاره کنیم تا هم اتاق

مرتب‌تری داشته باشید و هم بتوانید بهتر وسایلتان را جا بدهید.

در اینجا مواردی را مطرح کردیم که در صورت دانستن آن‌ها در هنگام

خرید، مشکلی نخواهید داشت.

هدفتان از خرید کمد چیست؟

در هنگام خرید کمد باید این نکات را در نظر داشته باشید که چه

استفاده‌ای از این کمدها می‌خواهید داشته باشید؟اینکه کمد فلزی

برای باگانی کردن است یا قرار است خواسته‌های روزمره شما را هم

برطرف کند.

این را هم در نظر بگیرید که چه اقلامی ممکن است کمدتان را پر کند.

اگر کمدی که انتخاب می‌کنید بزرگتر از سایز مد نظر باشد فضای بیشتری

را اشغال کرده و رفت و آمد ارباب رجوع را با مشکل مواجهه خواهد کرد.

فایل چوبی

برای انتخاب فایل چوبی مناسب نیز وسایلی که شما و همکارانتان درون

فایل قرار می‌دهید را لیست کنید یا در ذهنتان مرور کنید و مناسب با این

اقلام و نوع سر و کاری که با فایل چوبی دارید، فایل مناسب را انتخاب کنید.

 

در غیر این صورت ممکن است فایل کوچک بخرید و آن‌طور که

باید و شاید نیاز شما را برآورده نکند.

هارمونی فایل چوبی یا فلزی با محیط محل کارتان

اگر می‌خواهید هنگام خرید هارمونی وسایل مناسب باشد و جلوه

را هم بر هم نزنید، باید موقع تهیه، هماهنگی آن‌ها را با سایر اجزای

محیط کار را در ذهن داشته باشید.

وسایلی که می‌خواهید به محیط کار خود اضافه کنید چه کمدهای فلزی و چه فایل‌ها،

باید هم از نظر طراحی و رنگ و هم از نظر شکل هندسی متناسب

با دیگر اجزای اتاق یا دفتر باشد.

کمد فلزی

برای انتخاب فایل چوبی یا فلزی به شکل هندسی و رنگ‌ میزها

نیز توجه کنید و برای خرید کمد و فایل فلزی نیز به سایر کمدهایی

که در اتاق دارید توجه کنید.

دقت به هماهنگی این نیست که حتما تمام کمد و فایل‌ها شبیه به هم باشند

بلکه هماهنگی و هارمونی بین کمدها و دیگر وسایل دفتر حفظ شود.

برای خرید وسایلی مانند فایل فلزی رمزدار فلزی که برای حفظ اسناد و یا

مدارک مهمتر از آن استفاده می‌کنید باید عوامل دیگری به نام امنیت را در نظر بگیریم.

یک فایل رمز دار که هم کار با آن راحت است و هم امنیت قابل قبولی داشته باشد،

برای حفظ اسنادی که برایتان مهم است گزینه مناسبی است.

نتیجه گیری
برای خرید وسایل اداری سهل انگارانه عمل نکنید،
نیازهایتان رابسنجید و هدفتان را از خرید مشخص کنید.
به این صورت هم در هزینه‌هایتان صرفه جویی می‌شود و هم
محیط دفتر یا اداره خود را بهینه سازی می‌کنید.
در نظر داشته باشید دفتر کار شما به نوعی خانه دوم شما
محسوب میشود پس باید روی ظاهرشان حساس باشید.
اجازه ندهید یک محیط کار ناهماهنگ و با ترکیب نامناسب روحیه و کارایی شما را پایین بیاورد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *